HEJA VÄRLDEN!

Nu är tröjan klar :D jag kände att jag inte hade lust med att skriva typ "Jag tycker om mej själv, jag är värdefull, jag duger" osv. osv. Jag blir mer pepp av sådant här, så jag gjorde en sånn här tröja istället. Hoppas dom inte blir arga imorgon på DBT:n utan tycker att den är tuff å bra. Det tycker iaf jag å det är väl det som egentligen räknas :)

Framsidan:

HEJA VÄRLDEN,
jorden är en vip-hylla för
oss som vann det första
racet mot livmodern och
som vet hur man gör när
man gråter.
det handlar om att tro att vi är
bättre än vi tror. på att ta hand om
oss själva våra drömmar och våra
rädslor. allt får vara med.
allt hör till.

Baksidan:

jo, man kan vara för frisk för att
jobba, man kan ligga på sin säng
och tänka ”här ligger
jag och duger” man
kan nervösnärvara och man kan
klappa sin egen rumpa när ingen
annan verkar vilja göra det.

Kommentarer
Skönt sagt av: Martin

Fan så nice. hur trycker du dem?

2009-02-16 @ 11:24:45
URL: http://paramnesia.blogg.se/
Skönt sagt av: Anonym

Blev störtskön. Det här är något du är bra på ;)

2009-02-16 @ 16:36:46
Skönt sagt av: Candy

Tack så mycket ^^ Jag gjorde trycket i datorn och skrev ut det på tryckpapper å strök det sedan på tröjan, easypeasy :)

2009-02-17 @ 01:06:00
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/

Skriv din sköna kommentar här:

Namn:
Snälla Candy kom ihåg mej!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skön kommentar:

Trackback
Follow CandyLee Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0