NATT BONUS :D

Jag längtar som SATAN till albumet Battle For The Sun släpps nu den 6:e Juni!!! Det är lite synd det här med Steve Hewitt men den nya trummisen Steve Forrest verkar passa som handen i handsken i bandet å det jag har hört av albumet låter bra så man ska juh inte gå å gnälla i onödan liksom xP Dessutom är han juh ett litet ögongodis ^^ Fast Brian in my <3 forever and ever and ever and ever...!

Å alla ni på Siesta FYFAAAAN va jag är avundsjuk på er, GAAAAAAH!1!!ett!  Jag hade så gärna velat varit där men min ekonomi tillät inte det å dessutom va det ingen som ville följa med :'(
Så må ni brinna i helvetet (haha det där lät lite hårt, men vafan det känns så just nu juh) om ni missar Placebo nu ikväll 00:15 på Fiesta! awww jag vill jag vill JAG VIIIILL dit nu!!! </3

Här har ni den nya singeln å videon For What It's Worth ^^


Btw så hälsar Ash detta till alla som missar Placebo.

Aww min underbara pojk<3
xoxo
Candy



Kommentarer

Skriv din sköna kommentar här:

Namn:
Snälla Candy kom ihåg mej!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skön kommentar:

Trackback
Follow CandyLee Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0