PIKACHU!!!!!!

Gårdagen var en gladdag :D
Jag har juh telefonskräck som dom flesta som känner mej vet >_< men jag lyckades ringa till skolan för att bekräfta min tid för antagningsintervjun jag skulle på idag å det var världens gulligaste tant som svara glatt å va jätte trevlig ^^ jag blir så glad :D
Å inte bara det, utan när jag öppnar kylskåpet, vad får jag se?! :O Jo detta;

























min gulliga lilla mamma som jag alltid brukar skälla på när hon gör löskokta ägg hade kokat hårda åt mej å skrivit det på dom :D tack mami<3


Sen pärlade jag å min syrra resten av dagen :) så här kommer min lilla Pikachu som jag har velat göra så länge :) Syrran å jag gjorde den ihop eller det va väll hon som pärlade ihop mestadelen av den efter noga instruktioner av mej :P för jag kom på en annan grejj jag ville testa om det funka å det verkar som att det gjorde det, fast jag har inte strykit å pillat ihop den än men det kommer nog bilder på det senare idag eller imorgon :D
Här är resultatet i en liten gif<3


/xoxo
Candy

Kommentarer
Skönt sagt av: Alexandra

Åååh :D Va fränt, varför ringer ni inte mig när ni ska göra roliga saker :( haha

2009-05-08 @ 13:47:52
URL: http://fieerce.blogg.se/
Skönt sagt av: Candy

Aww vi får försöka bli bättre på det å du med :)

2009-05-09 @ 01:31:17
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Skönt sagt av: Alexandra

haha jaa absolut!

2009-05-09 @ 13:27:03
URL: http://fieerce.blogg.se/
Skönt sagt av: Anonym

Det ser roligt ut men inte när det aldrig blir bortplockat efter de små glina.

2009-05-10 @ 13:16:48

Skriv din sköna kommentar här:

Namn:
Snälla Candy kom ihåg mej!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skön kommentar:

Trackback
Follow CandyLee Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0