10, 5 och 3.

10 FILMER:
  1. The Dreamers
  2. Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (Amélie from Montmartre)
  3. Un long dimanche de fiançailles (A Very Long Engagement)
  4. Les chansons d'amour (Love Songs)
  5. Hedwig and the Angry Inch
  6. Shortbus
  7. Parisje t'aime (Paris, I love you)
  8. Wristcutters: A Love Story
  9. Sånger från andra våningen
  10. Du levande

5 BÖCKER:

  1. Nejimaki-dori kuronikuru (Fågeln som vrider upp världen)
  2. Omibe no Kafuka (Kafka på stranden)
  3. Gunnar
  4. Sommarboken
  5. Drömfakulteten

3 BAND:

  1. The Kooks
  2. Placebo
  3. Something Corporate


Kommentarer
Skönt sagt av: M

Dreamers är ju världens skummaste film. rikig estetfilm..

2009-10-29 @ 23:34:49
URL: http://paramnesia.blogg.se/
Skönt sagt av: Candy

M; HAHA estetfilm alltså, joråsåatte!

Men aah jag gillar den för att jag känner igen mej själv så mycket i Isabelle. Å så är Theo så satans underbar, jag önskar att det fanns killar som han IRL för då hade jag gift mej med han med en gång ^^

2009-10-29 @ 23:44:07
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Skönt sagt av: Fronken

Tjena linn :), har en ganska allvarlig/personlig sak jag skulle behöva fråga om, tänkte kolla om du skulle kunna ringa/dra iväg ett sms till mig så jag kan ringa upp när du har tid att prata en stund, skulle verkligen uppskattas :)



Hoppas du har det bra nu för tiden, och förhoppningsvis kan vi träffas någon mer gång i framtiden, var sjukt kul att lana med dig så det vill man göra om :D



Mitt nummer är: 076-788 54 29

2009-11-01 @ 13:38:34
Skönt sagt av: Farlini

jag saknar dig.. massor.. och jag har nästan ännu mer än massor böcker att läsa i skolan och jag vill inte ha det för jag vill ju umgås med dig massor och inget annat massor..

2009-11-02 @ 18:03:46

Skriv din sköna kommentar här:

Namn:
Snälla Candy kom ihåg mej!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skön kommentar:

Trackback
Follow CandyLee Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0