FRÅGA: Krogslagsmål

Jag tänkte börja med att ställa lite överlevnadsfrågor så får ni svara vilket alternativ ni tror är bäst i en kommentar. Så kommer jag svara på frågorna i ett senare inlägg. Här kommer första frågan :D

Efter att ha druckit några glas på krogen råkar du ta ett felsteg och stöta till en främling som står bakom dig. I nästa ögonblick känner du en knackning på axeln. När du vänder dig om ser du en berusad, ursinnig främling som höjt näven för att klippa till dig för att du spillt ut hans öl. Du vill inte avsluta kvällen på sjukhusets akutmottagning, och du vill heller inte dela ut första slaget.
Hur löser du situationen?






Glöm inte bort att svara nu :O Jag ger er rätta svaret någon gång innan helgen å krogen :P


Kommentarer
Skönt sagt av: Marcus

Beroende på hur stor personen i fråga är blir det C eller D. ;>

2010-02-09 @ 20:32:04
Skönt sagt av: Epo

Jag skulle skojja bort det men eftersom det inte finns som alternativ tar jag C

2010-02-09 @ 21:00:03
Skönt sagt av: Megaman

A defenitivt!



Det är en stor chans att personen i fråga inte är beredd på detta, då hans handled går mitt itu när dens punch träffar pannbenet! Sen tar man alternativ D (karate-mode) står där o låter som en japan, respect! Over 'n Out!



//Megaman

2010-02-09 @ 21:08:38
Skönt sagt av: Backie

Lätt A alltså. Funkade asbra när jag körde niple-fight med thisis!

2010-02-09 @ 22:14:27
Skönt sagt av: pitan

C såklart... jag kan inte slåss

2010-02-09 @ 22:17:37
Skönt sagt av: DinMan

Alternativ E, kick his ass...

2010-02-09 @ 22:19:39
Skönt sagt av: paaramnesia

eftersom jag är lite och tjock så gömmer jag mig backom mina sgtörre kompisar. så C

2010-02-09 @ 22:41:56
URL: http://paramnesia.blogg.se/
Skönt sagt av: Bobo

Skulle säga B eller C beroende på vilka vänner det var ^^

2010-02-09 @ 22:47:03
Skönt sagt av: Petra

Jag tror på D för i värsta/bästa fall börjar kanske angriparen skratta istället.. och så kommer iallafall jag nog mer in i fighter mode när jag gjort mitt karate-krigs-vrål..

2010-02-09 @ 23:03:45
URL: http://farlini.blogs.se
Skönt sagt av: Liden

blir nog A, skulle va så full för o ramla in i honom att ja skulle ramla på honom igen ;)

2010-02-10 @ 01:08:53
Skönt sagt av: Caroline

D all the way /o<

Förhoppningsvis fattar folk vinken och gör likadant, så helt plötsligt har ölkillen ett helt martial arts-lag att slåss mot >;3

http://www.youtube.com/watch?v=ExkI-f0zrfk

2010-02-11 @ 17:38:01

Skriv din sköna kommentar här:

Namn:
Snälla Candy kom ihåg mej!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skön kommentar:

Trackback
Follow CandyLee Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0