Fail!

Jag vill blogga om roliga saker, om överlevnad och inte för mycket om mitt privatliv. Men den senaste tiden har jag inte haft så mycket inspiration men jag har däremot haft lite kaoz (som laserturken skulle sagt) i mitt liv och när man har det så är det ju så skönt att skriva av sig. Så detta får väl bli en lite mer personlig blogg igen, det är väl inte hela världen.

På tal om Laserturken så hörde jag nyss att han ska släppa en singel nu, typ nån julsingel. Haha ja dagenssamhälle :')

Man skulle ju kunna tro att jag är duktig nu och vakna tidigt, men så är ikke fallet. Här har man legat sömnlös hela natten.. men vad kan man förvänta sig när ångesten klöser i bröstet och man inte vill äta några mediciner för det, nä bita ihop och härda ut det är min grej det. Jag överlever, det gör jag alltid.


Kommentarer
Skönt sagt av: Per-Albin Hansson

Survival of the bäst, som det heter. Fight!

2010-11-30 @ 18:27:22
URL: http://emberstein.blogspot.com/

Skriv din sköna kommentar här:

Namn:
Snälla Candy kom ihåg mej!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skön kommentar:

Trackback
Follow CandyLee Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0