Hur överlever man kärleken?

Kärleken kan vara så enkel och underbar men den kan också vara så svår och nästan outhärdlig. Jag vet inte riktigt hur man gör för att överleva den. Jag har kört på mottot Bit ihop och härda ut. Det brukar fungera, för om man bara vill så klarar man vad som helst.

Jag vet att jag också är en väldigt känslig person, till och med lite av en drama queen när det kommer till känslor. Och jag är så glad att jag har människor omkring mig som förstår och ni som inte förstår men endå gör så gott ni kan för att förstå. Tack! Ni är så fina och underbara.




Kommentarer
Skönt sagt av: Fregaren :*

Aaahw, så fina bilder <3 jag gillade cykeln mest :* fast jag gillar dig mest <3<3<3<3

2010-11-26 @ 04:11:45
Skönt sagt av: martin

Var rädd om dig

2010-11-26 @ 23:21:51
Skönt sagt av: Per-Albin Hansson

Med kort minne och järnvilja! (eller långt minne och titanvilja då)

<3

2010-12-01 @ 17:08:42
URL: http://emberstein.blogspot.com/

Skriv din sköna kommentar här:

Namn:
Snälla Candy kom ihåg mej!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skön kommentar:

Trackback
Follow CandyLee Blogg listad på Bloggtoppen.se Personligt
RSS 2.0